sunt mandra de mine.sunt mandra ca nu ma dau batuta prea usor,sunt mandra ca intotdeauna gasesc puterea de a lupta in continuare.sunt mandra ca imi pot sustine ideile si ca nu renunt niciodata la un lucru in care eu cred.sunt mandra ca indiferent de situatie raman aceeasi persoana.sunt mandra de inima mea,care inca are puterea de a lupta,desi a fost amagita de atatea ori.sunt mandra de prietenii mei,care intotdeauna au fost langa mine si m-au sustinut,dar si de cei care m-au ranit,pentru ca m-au facut mai puternica si mi-au demonstrat inca o data ca nu pot avea incredere oarba in oricine,ca nu imi pot oferi inima asa de usor,unei persoane care nu lupta pentru ea.sunt mandra de mine ca mi-am rezervat dreptul de a fi indiferenta cand sunt tratata prost,si,desi a fost greu,am tinut intotdeauna capul sus in fata unei probleme.sunt si voi fi toata viata mandra de bunatatea mea,dar o voi oferi doar cui merita.

Comentarii

Postări populare