Cu tine viata mea se lumineaza, 
Cu tine hotarasc a obosi, 
Cu tine urc astenic spre amiaza
Si ma sfarsesc in fiecare zi.

Cu tine e-mpacare si e lupta, 
Cu tine este tot si e nimic, 
Cu tine-mi infloreste lancea rupta, 
Cu tine sunt si mare, sunt si mic.

Cu tine totu-i parca unt pe paine, 
Cu tine bradu-i brad, si nu sicriu, 
Cu tine astazi mi se face maine.
Cu tine mor pentru a fi mai viu.

Cu tine poezia mea exista, 
Cu tine chem zapezi si-alung zapezi, 
Cu tine nici tristetea nu e trista, 
Cu tine eu te vad cand nu ma vezi.

Cu tine sunt nedrept si sunt dreptate, 
Cu tine sunt gelos si sunt ghetar, 
Cu tine-ncep si se termina toate, 
Cu tine intr-un schit apar - dispar.

Cu tine e lumina si-ntuneric, 
Cu tine zac sa ma-nsanatosesc, 
Cu tine cubul redevine sferic, 
Cu tine ce-i dracesc e ingeresc.

Cu tine e mai rau si e mai bine, 
Cu tine reincepe viata mea, 
Cu tine e mai greu ca fara tine, 
Dar fara tine nu s-ar mai putea.

Comentarii

Postări populare