Sunt pregatita sa ma schimb.Ma asteptam ca aceasta schimbare sa vina odata cu implinirea varstei de 18 ani.Ma asteptam sa devin dintr-o data mai responsabila,mai preocupata de viitorul meu,mai echilibrata,insa oamenii nu se pot schimba doar propunandu-si acest lucru.Insa acum sunt pregatita.Am doar 19 ani fara cateva luni,insa nu sunt total lipsita de experienta vietii.Am fost fata suferinda,inchisa,emotiva,plangacioasa,am fost fata puternica,gata sa se apare atat pe ea,cat si persoanele dragi,am fost la o extrema,intre si apoi la cealalta extrema si am trecut prin mai multe etape care mi-au schimbat perceptia despre viata.Am intalnit persoane care m-au dezamagit,m-au abandonat,inselandu-mi asteptarile,dar am intalnit si persoane care mi-au fost dragi si care au incercat sa ma invete cate ceva.Am fost aceeasi persoana,intotdeauna,diferenta vazandu-se numai la exterior.Sunt pregatita sa ma redescopar,particica cu particica,sa ma "schimb",adica sa scot la iveala fata care stiu ca sunt defapt.Sunt pregatita sa fiu "rea",sa nu ma mai raneasca orice lucru de nimic,sa nu mai am mai multa incredere in alte persoane decat in mine,sa nu fac compromisuri,decat daca stiu ca se merita.Sunt pregatita sa spun "nu" persoanelor care mi-au intors spatele cand aveam nevoie,sunt pregatita sa tin capul sus indiferent de ce mi se intampla,atata timp cat sunt impacata cu mine.Singura persoana careia ii voi da explicatii,voi fi eu insami.Eu voi deveni cel mai aspru critic al meu si ma voi ajuta sa ma ridic de fiecare data cand o sa pic.Sunt pregatita sa imi fac curat in viata,sa nu ma mai "deschid" catre oricine,sa nu mai am incredere in oricine si sa fiu in primul si in primul rand independenta.Pentru a-mi putea pastra demnitatea,am nevoie sa fiu independenta si puternica.Puternica si independenta.Sa incetez sa mai dau fuga in bratele mamei de fiecare data cand lucrurile iau o intorsatura gresita si sa dau piept cu problemele si cu viata.


Comentarii

Postări populare