Reţine,nimeni nu te deţine ! 
Singura persoană responsabilă de fericirea ta,eşti tu.De tine depinde dacă vei fii dezamagită,dacă vei suferii sau dacă vei duce o viaţă fericită.
Renunţă la persoanele care te privesc ca pe o proprietate,ca pe un lucru.Încearcă să nu te bazezi pe alte persoane în afară de tine.Incearcă sa fii puternică.Capul sus! 
Noi suntem responsabili pentru vieţile noastre,noi dăm sens vieţii,noi alegem cum se va derula viaţa noastră şi în jurul cui se va învârti.Noi.Nimeni altcineva.

Nu am făcut întotdeauna cele mai bune alegeri în viaţă,însă sunt greşelile mele şi nu ale altcuiva.Pentru o perioadă am uitat ca fericirea mea e în mâinile mele,şi când m-am trezit la realitate era deja prea târziu.Am fost rănită,şi am rănit la rândul meu persoane care nu meritau să fie rănite.Însă întotdeauna am ales calea cea mai complicată pentru mine,calea care mă rănea pe mine cel mai mult..

Comentarii

Postări populare