Scrisoare catre mama

Sti,as fi putut sa fiu altfel.Sa nu te ascult niciodata,sa iti vorbesc urat,sa beau pana nu mai pot,sa fumez,sa ma droghez,sa nu invat,sa te fac de ras,sa lipsesc cu noptile de acasa si multe altele.Dar am ales sa nu fiu asa.Am ales sa te iubesc.Da,sa te iubesc,pentru ca daca nu te-as fi iubit as fi facut toate lucrurile de mai sus.Pentru ca in conceptia noatra,de copii prosti,credem ca facand lucrurile astea va pedepsim..Am ales sa te ascult,si chiar daca nu am facut-o intotdeauna,am simtit gustul amar al fiecarei minciuni spuse,si cand realizam ca ai avut dreptate si ca n-ar fi trebuit sa fac asta,ma durea..Am ales sa invat,chiar daca nu am avut intotdeauna numai note de 10...eu am ales asta,nu am facut-o din obligatie pentru tine,ci din placerea si satisfactia pe care o simteam ori de cate ori ma felicitai pentru un rezultat bun.Am ales sa nu iti vorbesc urat,si poate ma vei contrazice,caci nu o data am ridicat tonul la tine,si nu ar fi trebuit.Dar intotdeauna te-am respectat,si intotdeauna am regretat ce am spus...Eu am ales sa nu lipsesc cu noptile de acasa,sa vin acasa in serile de vara cand tu ma sunai mai devreme decat ceilalti parinti...poate veneam mai greu,mai suparata,dar intotdeauna am fost constienta ca faceai asta pentru binele meu.Mi-as dori sa te uiti in jur si sa vezi lumea asta asa cum e ea:copile de 12 13 ani insarcinate,fugite probabil de acasa,bete de abia se ma pot tine pe picioare,care mai de care mai dezbracate,mai depravate,adolescente care lasa scoala pentru centura,care aleg sa se dezbrace pentru o suma de bani infecta si-o tigare...Poate ca au fost nopti in care te-am urat pentru ca prietenele mele plecau la discoteca cand eu ma bagam in pat sa ma culc,dar a doua zi realizam ca a fost mai bine ca am ramas acasa.Poate ca au fost zile in care te-am mintit si am regretat,dar au fost si dati in care pur si simplu tu m-ai obligat,practic,sa te mint..Inchei mult prea rapid aceasta "scrisoare" pe care,probabil,nu ti-o voi trimite niciodata,pentru ca ar trebui sa renasti pentru a ma putea intelege,si e pacat.Pentru tine.

Comentarii

Postări populare