Razbunare in iubire

Se poate vorbi de razbunare cand e vorba de iubire? Daca da,pot spune ca sunt o persoana razbunatoare. Este groznic sa nu gasesti o noua dragoste pentru ca nu poti scapa de cea din urma. Nu ma intelegeti gresit,razbunarea nu este si nu va deveni unul dintre principalele mele scopuri.Stiu ca un lucru care m-a doborat deja nu poate sa ma faca sa ma simt mai puternica,si stiu ca nu voi fi niciodata fericita pe raul altuia. Nu am intentionat niciodata sa ma razbun.Cu jumatate de gura am urat celor care m-au ranit sa fie fericiti,dorindu-mi sa isi doreasca sa recupereze ceea ce au pierdut,si sa fie prea tarziu.Prea tarziu pentru ei,nu pentru mine.Mi-am dorit sa simta si ei cum e sa iubesti pe cineva atat de mult,incat sa uiti de propria persoana,cum e sa faci totul pentru ea,si sa nu primesti in schimb.Sa simta si ei cum e sa fi dezamagit de persoana caruia ii daruiai totul,fara sa pastrezi ceva pentru tine,sa se simta si ei tradati,abandonati,disperati,pana aproape de inexistenta.Sa simta si ei ce am simtit eu,si sa regrete!

Comentarii

Postări populare