Inima ar vrea



Inima ar vrea sa stie
de ce,incet,incet, neobservat,
viata buna....s-a schimbat.

Ma-ntreb:de ce n-am meritat
sa ma iubesti cu-adevarat?

Sper ca intr-o zi am sa-ntalnesc,
sper ca intr-o zi,am sa iubesc,
si-am sa primesc,ce daruiesc.

Tot ce-am dorit a fost sa ne tinem de mana,
sa ne cream o lume,mai buna,
sa fim fericiti,
si orice ar fi,sa ramanem uniti.
Sa nu ne uitam niciodata in urma,
sa fim doar noi doi,intr-o lume nebuna.

Ma gandesc la tine mereu,
si as fi vrut,sa fiu numai eu,
sa te gandesti la mine,mereu,
sa lasi deoparte tot ce e greu,
sa te gandesti  la viitor,
si sa nu plang niciodata de dor.

Sa te gandesti la tot ce e bine,
sa lasi de-oparte ce nu-ti convine.

Timpul trece,tu uiti de mine,
si eu nu stiu ce sa  fac fara tine.

Poate-n final,imi va fi bine,
dar acum,mi-e greu fara tine.

aceasta este,inca o poveste,despre
o iubire..ce nu mai este.
ea ti se-asterne usor in gand,
iar eu raman,doar suspinand.

Comentarii

Postări populare